Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Tuczna

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Sekretarz Gminy Tuczna

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Tuczna Tuczna 191A 21-523 Tuczna
Data ogłoszenia
2017-10-27
Termin składania dokumentów
2017-11-06
Wymagane wykształcenie

Wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

1)      niezbędne wymagania:

a)      obywatelstwo polskie;

b)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

c)      brak prawomocnego skazania wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

d)     nieposzlakowana opinia;

e)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku;

f)       wykształcenie wyższe;

g)      co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.

h)      umiejętność kierowania zespołem;

i)        dyspozycyjność;

Zakres obowiązków

1)      główne zadania wykonywane na stanowisku:

a)      zapewnienie zgodności wydawanych decyzji z obowiązującymi przepisami prawa,

b)      organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez komórki organizacyjne Urzędu,

c)      opracowywanie projektu Statutu Gminy i Regulaminu Organizacyjnego Gminy,

d)     nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy,

e)       organizowanie współdziałania z sołectwami i jednostkami organizacyjnymi Gminy,

f)       nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych,

g)      wykonywanie zadań związanych z wyborami i referendami,

h)      nadzór nad wydawanymi zaświadczeniami i poświadczeniami urzędowymi,

i)        nadzór nad rozpatrywaniem skarg i wniosków,

j)        zapewnienie skutecznego sposobu publikacji aktów prawa miejscowego oraz ogłoszenia obwieszczeń i wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy,

k)      zapewnienie obsługi prawnej Urzędu,

l)        przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców,

m)    dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu,

n)      zapewnienie ubezpieczeń majątku,

o)      wykonywanie innych spraw zleconych przez Wójta w zakresie ustalonym przez Wójta.

Wymagane dokumenty

1)      wymagane dokumenty:

a)      życiorys (cv);

b)      list motywacyjny;

c)      kwestionariusz osobowy;

d)     kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy;

e)      kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ukończone kursy i szkolenia, posiadane dodatkowe uprawnienia;

f)       pisemne oświadczenie  o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  korzystaniu z pełni praw publicznych;

g)      pisemne oświadczenie  o  niekaralności prawomocnym  wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

h)      inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Warunki pracy

1)      warunki pracy na stanowisku:

a)      praca na pełny etat;

b)      praca w godzinach: ruchomy czas pracy, 8 godzin dziennie;

c)       wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.2014.1786 t.j. z dnia 2014.12.11) oraz regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Tuczna;

d)     wynagrodzenie wypłacane w rozliczeniu miesięcznym;

e)      praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

1)      dodatkowe informacje:

a)      informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. maj 2017 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Tuczna w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %;

b)      zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.

Miejsce składania dokumentów

1)      miejsce i termin złożenia dokumentów:

a)      wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Tuczna) w zamkniętych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata  do Urzędu Gminy Tuczna, Tuczna 191A, 21-523 Tuczna z dopiskiem „Nabór na kandydata na stanowisko sekretarza gminy”  w terminie  do  6 listopada 2017 r. do godz. 15.30

b)      dokumenty, które wpłyną do urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

1)      dodatkowe wymagania:

a)      biegła znajomość obsługi komputera w zakresie programów biurowych, poczty elektronicznej;

b)      znajomość ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, Prawa Zamówień Publicznych, Kodeksu Pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego i instrukcji kancelaryjnej dla gmin oraz innych regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej, wiedza  nt. funkcjonowania gminy Tuczna;

c)      znajomość języka angielskiego i rosyjskiego;

d)     umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;

e)      predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie organizacyjne, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista;

f)       umiejętność pracy pod presją czasu;

g)      umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesanta;

h)      doświadczenie w zakresie koordynacji lub rozliczania projektów współfinansowanych ze środków z budżetu Unii Europejskiej, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

2.      Sekretarz Gminy nie ma prawa tworzenia partii politycznych ani przynależności do nich.

3.       dodatkowe informacje:

a)      dokumenty: list motywacyjny, cv powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 t.j. z dnia 2016.06.28) oraz z ustawą z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 t.j. z dnia 2016.06.24.).

b)      wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną.

c)      w życiorysie (cv) należy podać numer telefonu lub adres e-mailowy w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

d)     informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy Tuczna oraz na tablicy informacyjnej urzędu gminy.

Załączniki
  • pdf pobrano: 30 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Alina Lipka
    Dodano do BIP dnia 27-10-2017 15:35:08