Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Tuczna

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds. gospodarki komunalnej

Symbol oferty
OR 1110.1.16
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Tuczna Tuczna 191A 21-523 Tuczna
Data ogłoszenia
2016-01-18
Termin składania dokumentów
2016-01-28
Wymagane wykształcenie
5) wykształcenie wyższe administracyjne.
Wymagania związane ze stanowiskiem
1) obywatelstwo polskie, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 3) niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, 5) wykształcenie wyższe administracyjne, 6) nieposzlakowana opinia, 7) znajomość przepisów prawa z zakresu gospodarki komunalnej oraz z zakresu administracji samorządowej, w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami i prawa cywilnego. Wymagania dodatkowe 1) umiejętność współpracy z ludźmi, 2) samodzielność, wysoka kultura osobista, 3) doskonała znajomość obsługi komputera, w tym programów biurowych Exel, Word, 4) obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, 5) umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.
Zakres obowiązków
1. Prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości i gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości. 2. Prowadzenie ewidencji budynków. 3. Prowadzenie spraw związanych z obrotem, rozgraniczeniami, podziałem i wywłaszczaniem nieruchomości. 4. Nadzór i koordynowanie grupowych zarządów wspólnot gruntowych. 5. Wykonywanie zadań z zakresu prawa geologicznego. 6. Prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem przestrzennym. 7. Realizacja zadań związanych z gospodarką leśną i nadzór nad gospodarką łowiecką. 8. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dotacje unijne. 9. Przygotowywanie wniosków beneficjenta o płatność, przygotowywanie sprawozdań i monitorowanie realizowanych projektów. 10. Opracowywanie wniosków i kierowanie ich do właściwych organów państwowych w celu pozyskania środków finansowych na realizację zadań gminnych z funduszy UE, lub innych funduszy zewnętrznych. 11. Rozliczanie zrealizowanych projektów.
Wymagane dokumenty
1) podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny, 2) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i kwalifikacje, 4) podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności, do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 5) podpisane odręcznie: oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku urzędniczym, 7) podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.)”.
Warunki pracy
1. Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu oraz poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. 2. Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z: pracą przy komputerze, przemieszczeniem się wewnątrz budynku oraz w terenie, obsługą interesanta, rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Praca jednozmianowa. Wymiar czasu pracy - etat.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Miejsce składania dokumentów
1) Termin składania dokumentów: do dnia 28 stycznia 2016 roku. 2) Sposób składania dokumentów: Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w godzinach pracy Urzędu osobiście lub listem poleconym. Na kopercie należy umieścić dopisek „ Nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy Tuczna” Rozpatrywane będą tylko dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy w terminie do dnia 28 stycznia 2016 roku do godziny 15:30.
Uwagi
Wyboru kandydata dokona powołana komisja rekrutacyjna po przeprowadzeniu wstępnej selekcji formalnej oraz selekcji merytorycznej, która obejmować będzie test i rozmowę kwalifikacyjną. Dodatkowe informacje: 1) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://ugtuczna.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Tuczna. 2) Rozmowy kwalifikacyjne zostaną przeprowadzone w siedzibie Urzędu Gminy Tuczna. 3) Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie dalszego postępowania. 4) Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

Wybrany kandydat
Andrzej Harasimuk Tuczna

Uzasadnienie wyboru
W wyniku przeprowadzonego naboru został wyłoniony do zatrudnienia Pan Andrzej Harasimuk. Kandydat spełniła wszystkie kryteria formalne zawarte w Ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy Tuczna, zaś przeprowadzone testy i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem Panem Andrzejem Harasimuk pozwoliły na zweryfikowanie wiedzy zawartej w dokumentach aplikacyjnych. Członkowie Komisji pozytywnie ocenili predyspozycje kandydata, jego umiejętności stwierdzając, że gwarantują one prawidłowe wykonanie powierzonych obowiązków.
Andrzej Harasimuk Tuczna

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Henryka Maria Maziarz
Dodano do BIP dnia 18-01-2016 14:36:26