podinspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych
wyższe- preferowany kierunek geodezja i budownictwo;
- Nawiązanie stosunku pracy: od dnia 01 października 2017 r.
- Forma zatrudnienia: Umowa o pracę.
- Wymiar czasu pracy: Pełny etat.
- Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
1) Obywatelstwo polskiego lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw , którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
2) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) Niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
5) Posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku - wykształcenie wyższe- preferowany kierunek geodezja i budownictwo;
6) Bardzo dobra znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu ustaw: ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o Finansach publicznych, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw.
7) Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
8) Posiadanie prawa jazdy kategorii B
Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów , dobra organizacja pracy,
komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, sumienność, wysoka kultura osobista,
2) dobra znajomość aplikacji biurowych (Microsoft, Word, Excel, Open, Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej),
3) doświadczenie zawodowe na podobnych stanowiskach.
1) nadzór nad przygotowaniem zadań inwestycyjnych na terenie gminy: opracowaniem dokumentacji budowlanej , przygotowaniem umów, rozliczaniem finansowym robót;
2) nadzór w toku wykonywania inwestycji;
3) organizowanie odbioru robót oraz udział w odbiorach robót inwestycyjnych;
4) prowadzenie ewidencji dróg gminnych;
5) prowadzenie książki dróg i obiektów mostowych;
6) utrzymanie i modernizacja dróg i mostów;
7) prowadzenie spraw oświetlenia ulicznego;
8) dbałość o prawidłowe oznakowanie dróg;
9) przygotowywanie projektów decyzji zezwalających na zajęcie pasa drogowego i ustalających opłaty za zajecie pasa drogowego oraz opłaty z innych tytułów określone innymi przepisami;
10) prowadzenie i załatwianie spraw bieżących utrzymania remontów i modernizacji dróg, przepustów i innych urządzeń inżynieryjnych na drogach gminnych;
11) współpraca w tym zakresie z odpowiednimi zarządcami dróg;
12) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o drogach publicznych i prawo o ruchu drogowym;
13) wykonywanie wszystkich zadań wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych;
14) przygotowywanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi;
15) przygotowywanie przetargów i umów o wykonanie robot inwestycyjnych;
16) udział w pracach komisji przetargowej;
17) egzekwowanie należności z tytułu rękojmi i gwarancji za jakość wykonywanych robót oraz roszczeń z tytułu nie wykonania lub nienależnego wykonywania umów;
18) podejmowanie działań związanych z uzyskaniem pomocy finansowej na realizację robót budowlanych;
19) opracowywanie i realizowanie wieloletnich planów inwestycyjnych;
20) zapewnienie realizacji zadań wynikających ze strategii rozwoju gminy;
21) zapewnienie opracowania projektowych i założeń techniczno – ekonomicznych dla obiektów i urządzeń komunalnych w gminie;
22) planowanie rocznych i wieloletnich zadań remontowych i inwestycyjnych w gospodarce mieszkaniowej i komunalnej;
23) realizacja remontów obiektów komunalnych;
24) planowanie do budżetu zadań inwestycyjnych;
25) koordynacja i wspieranie przedsięwzięć inwestycyjnych i remontów według zapotrzebowania społeczności lokalnej w tym zakresie i współpraca z sołectwami;
26) organizowanie robót i nadzór nad wykonywaniem prac społecznie użytecznych przez osoby skierowane przez sąd;
27) prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywaniem prac społecznie użytecznych przez osoby skierowane przez sąd;
28) współpraca z sądami w zakresie prac społecznie użytecznych;
29) współpraca z organizacjami pozarządowymi;
30) współdziałanie ze służbami weterynaryjnymi , szczególnie w zwalczaniu chorób zakaźnych i organizacji profilaktyki weterynaryjnej;
31) współdziałanie ze służbami Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin z Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego i innych instytucji w zakresie unowocześniania produkcji rolnej oraz organizowanie konkursów dotyczących produkcji rolnej;
32) wydawanie zezwoleń na posiadanie psa rasy agresywnej;
33) przeprowadzanie spisów rolnych , dokonywanie szacunków plonów;
34) przygotowywanie projektów uchwał z zakresu czynności.
- List motywacyjny.
- Życiorys - curriculum vitae - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie.
- Kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie o wykonywanej pracy ( o ile dotyczy).
- Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. - Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych
i dodatkowych. - Kserokopia dowodu osobistego.
- Kserokopia dokumentu prawa jazdy.
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. inwestycji i zamówień publicznych.
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922.).
- Praca wykonywana w budynku Urzędu oraz poza nim.
- Praca o charakterze biurowym, wymagająca częstego kontaktu z interesantami oraz z różnego rodzaju instytucjami.
- Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax.
- Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
- Stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (I piętro brak toalety, windy).
- Praca: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 -15.30.
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6 %.
1) Termin składania dokumentów: do 11 września 2017 roku.
2) Sposób składania dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać /decyduje data wpływu do Urzędu/ na adres Urzędu Gminy Tuczna, 21-523 Tuczna 191A, w zamkniętej kopercie do dnia 11 września 2017 r., do godz. 1500 . Na kopercie należy umieścić dopisek: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i zamówień publicznych” .
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wyboru kandydata dokona powołana komisja rekrutacyjna po przeprowadzeniu wstępnej selekcji formalnej oraz selekcji merytorycznej, która obejmować będzie test i rozmowę kwalifikacyjną.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.ugtuczna.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Tuczna.
- Test i rozmowy kwalifikacyjne zostaną przeprowadzone w siedzibie Urzędu Gminy Tuczna.
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie dalszego postępowania.
- Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „ Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Dodano do BIP dnia 28-08-2017 10:55:22