ds. gospodarki komunalnej
Symbol oferty
OR 1110.1.16
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Tuczna Tuczna 191A 21-523 Tuczna
Data ogłoszenia
2016-01-18
Termin składania dokumentów
2016-01-28
Wymagane wykształcenie
5) wykształcenie wyższe administracyjne.
Wymagania związane ze stanowiskiem
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
5) wykształcenie wyższe administracyjne,
6) nieposzlakowana opinia,
7) znajomość przepisów prawa z zakresu gospodarki komunalnej oraz z zakresu administracji samorządowej, w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami i prawa cywilnego.
Wymagania dodatkowe
1) umiejętność współpracy z ludźmi,
2) samodzielność, wysoka kultura osobista,
3) doskonała znajomość obsługi komputera, w tym programów
biurowych Exel, Word,
4) obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
5) umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.
Zakres obowiązków
1. Prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości i gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości.
2. Prowadzenie ewidencji budynków.
3. Prowadzenie spraw związanych z obrotem, rozgraniczeniami, podziałem i wywłaszczaniem nieruchomości.
4. Nadzór i koordynowanie grupowych zarządów wspólnot gruntowych.
5. Wykonywanie zadań z zakresu prawa geologicznego.
6. Prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem przestrzennym.
7. Realizacja zadań związanych z gospodarką leśną i nadzór nad gospodarką łowiecką.
8. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dotacje unijne.
9. Przygotowywanie wniosków beneficjenta o płatność, przygotowywanie sprawozdań i monitorowanie realizowanych projektów.
10. Opracowywanie wniosków i kierowanie ich do właściwych organów państwowych w celu pozyskania środków finansowych na realizację zadań gminnych z funduszy UE, lub innych funduszy zewnętrznych.
11. Rozliczanie zrealizowanych projektów.
Wymagane dokumenty
1) podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny,
2) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i kwalifikacje,
4) podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności, do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
5) podpisane odręcznie: oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku urzędniczym,
7) podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.)”.
Warunki pracy
1. Miejsce pracy:
Praca w budynku Urzędu oraz poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.
2. Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane z: pracą przy komputerze, przemieszczeniem się wewnątrz budynku oraz w terenie, obsługą interesanta, rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Praca jednozmianowa. Wymiar czasu pracy - etat.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Miejsce składania dokumentów
1) Termin składania dokumentów: do dnia 28 stycznia 2016 roku.
2) Sposób składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w godzinach pracy Urzędu osobiście lub listem poleconym. Na kopercie należy umieścić dopisek „ Nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy Tuczna”
Rozpatrywane będą tylko dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy w terminie do dnia 28 stycznia 2016 roku do godziny 15:30.
Uwagi
Wyboru kandydata dokona powołana komisja rekrutacyjna po przeprowadzeniu wstępnej selekcji formalnej oraz selekcji merytorycznej, która obejmować będzie test i rozmowę kwalifikacyjną.
Dodatkowe informacje:
1) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://ugtuczna.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Tuczna.
2) Rozmowy kwalifikacyjne zostaną przeprowadzone w siedzibie Urzędu Gminy Tuczna.
3) Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie dalszego postępowania.
4) Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Wybrany kandydat
Andrzej Harasimuk Tuczna
Uzasadnienie wyboru
W wyniku przeprowadzonego naboru został wyłoniony do zatrudnienia Pan Andrzej Harasimuk. Kandydat spełniła wszystkie kryteria formalne zawarte w Ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy Tuczna, zaś przeprowadzone testy i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem Panem Andrzejem Harasimuk pozwoliły na zweryfikowanie wiedzy zawartej w dokumentach aplikacyjnych. Członkowie Komisji pozytywnie ocenili predyspozycje kandydata, jego umiejętności stwierdzając, że gwarantują one prawidłowe wykonanie powierzonych obowiązków.
Andrzej Harasimuk Tuczna
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Henryka Maria Maziarz
Dodano do BIP dnia 18-01-2016 14:36:26
Dodano do BIP dnia 18-01-2016 14:36:26