Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Tuczna

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds. gospodarki komunalnej

Symbol oferty
OR 1110.1.16
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Tuczna Tuczna 191A 21-523 Tuczna
Data ogłoszenia
2016-01-18
Termin składania dokumentów
2016-01-28
Wymagane wykształcenie
5) wykształcenie wyższe administracyjne.
Wymagania związane ze stanowiskiem
1) obywatelstwo polskie, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 3) niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, 5) wykształcenie wyższe administracyjne, 6) nieposzlakowana opinia, 7) znajomość przepisów prawa z zakresu gospodarki komunalnej oraz z zakresu administracji samorządowej, w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami i prawa cywilnego. Wymagania dodatkowe 1) umiejętność współpracy z ludźmi, 2) samodzielność, wysoka kultura osobista, 3) doskonała znajomość obsługi komputera, w tym programów biurowych Exel, Word, 4) obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, 5) umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.
Zakres obowiązków
1. Prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości i gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości. 2. Prowadzenie ewidencji budynków. 3. Prowadzenie spraw związanych z obrotem, rozgraniczeniami, podziałem i wywłaszczaniem nieruchomości. 4. Nadzór i koordynowanie grupowych zarządów wspólnot gruntowych. 5. Wykonywanie zadań z zakresu prawa geologicznego. 6. Prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem przestrzennym. 7. Realizacja zadań związanych z gospodarką leśną i nadzór nad gospodarką łowiecką. 8. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dotacje unijne. 9. Przygotowywanie wniosków beneficjenta o płatność, przygotowywanie sprawozdań i monitorowanie realizowanych projektów. 10. Opracowywanie wniosków i kierowanie ich do właściwych organów państwowych w celu pozyskania środków finansowych na realizację zadań gminnych z funduszy UE, lub innych funduszy zewnętrznych. 11. Rozliczanie zrealizowanych projektów.
Wymagane dokumenty
1) podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny, 2) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i kwalifikacje, 4) podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności, do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 5) podpisane odręcznie: oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku urzędniczym, 7) podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.)”.
Warunki pracy
1. Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu oraz poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. 2. Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z: pracą przy komputerze, przemieszczeniem się wewnątrz budynku oraz w terenie, obsługą interesanta, rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Praca jednozmianowa. Wymiar czasu pracy - etat.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Miejsce składania dokumentów
1) Termin składania dokumentów: do dnia 28 stycznia 2016 roku. 2) Sposób składania dokumentów: Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w godzinach pracy Urzędu osobiście lub listem poleconym. Na kopercie należy umieścić dopisek „ Nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy Tuczna” Rozpatrywane będą tylko dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy w terminie do dnia 28 stycznia 2016 roku do godziny 15:30.
Uwagi
Wyboru kandydata dokona powołana komisja rekrutacyjna po przeprowadzeniu wstępnej selekcji formalnej oraz selekcji merytorycznej, która obejmować będzie test i rozmowę kwalifikacyjną. Dodatkowe informacje: 1) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://ugtuczna.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Tuczna. 2) Rozmowy kwalifikacyjne zostaną przeprowadzone w siedzibie Urzędu Gminy Tuczna. 3) Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie dalszego postępowania. 4) Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

Wybrany kandydat
Andrzej Harasimuk Tuczna

Uzasadnienie wyboru
W wyniku przeprowadzonego naboru został wyłoniony do zatrudnienia Pan Andrzej Harasimuk. Kandydat spełniła wszystkie kryteria formalne zawarte w Ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy Tuczna, zaś przeprowadzone testy i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem Panem Andrzejem Harasimuk pozwoliły na zweryfikowanie wiedzy zawartej w dokumentach aplikacyjnych. Członkowie Komisji pozytywnie ocenili predyspozycje kandydata, jego umiejętności stwierdzając, że gwarantują one prawidłowe wykonanie powierzonych obowiązków.
Andrzej Harasimuk Tuczna

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Henryka Maria Maziarz
Dodano do BIP dnia 18-01-2016 14:36:26